BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Monday 1 August 2011

puasa ! puasa ! puasa

assalamualaikum all .. hmm ase nye da lama lia x post bl0g nim .. s0wy laa yew  ... bzy cgt skunk ! tmbh2 xleyh na on9 c0z abg pnye psal laa nim ... bwak berukband ! hahaha .... 
btw ary nim daa start puase .. hmm ! cmne k0wg ase ary ptama puase nim ..
lapar ? dahaga ? opss ... sabar kwn ! nim smua dugaan taw .. 
ad spew2 4lower yg p0nteng puasa ??? lia harap xdew laa yew c0z semua 4l0wer lia baek2 kan kan ??
hahahaha .... pada 4l0wer yg na  kuruskan badan tue .. nah ths is g00d time 4 ur ..! 
puasa kan diet yang paling MUJARAB .. so SELAMAT BERAMAL yew kengkawan semua ..... =)


and smpena bulan puasa yg pnuh kberkatan ini ..
aku mem0h0n kepadamu YaAllah agar Engkau membuka
pintu haty MUHAMMAD ABDUL AKIM agar kembali kejalan yg diredhaiMu ...
aku sebagai hambaMu hanya mampu berserah .. dan aku mem0h0n agar Engkau
memberikan daku kekuatan fizikal dan mental bagi menhadapi segala dugaan yg Engkau berikan....
sungguh tidak terkata bila aku mendengar semua itu .. bertaubatlah wahai kawanku ..! 
aku akan selalu md0akan yg terbaek untukmu .... sm0ga Engkau memakbulkan d0aku ini YaAllah ..
AMIN YA RABBA'ALAMIN !!!!!!!!! 

0 comments: