BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Monday 8 August 2011

disaat aku mula menyayangi dirimu

assalamualaikum all ...
today lia na kongsi satu story sal kawan lia nim ..
tp sekarang da memegang status BOYFRIEND baru lia .. kihkihkih
kisah dy memang myayatkan hati sesape yg baca this story .. huhux ..




06/08/2011
hari ke6 puasa .. dy eksiden kt jalan na msuk bt.j0ng .. k0rang knal x ?? hehe ..
masa tuh aku n dy gaduh and bf0re eksiden tuh dy mntak putus nan aku .. p skejap jer .. 
c0z dy da mntak balik .. aku taw dy eksiden pon drp kawan aku .. memang teruk gak ar 
keadaan dy uh !! and sekarang dy still xsdar lagi dan dalam kata erti yg laen KOMA ...
arghhhhh !!!!!!!!! sedih teramat cgt bila ak dengar camtu .. and yang lebih myedihkan lagi 
doktor cakap nyawa dy hanya ada fifty-fifty (50-50) .. =( and masa nim gak aku teringat kt arwah abang angkat aku yg da xder tuh .. rindu teramat cgt .. aku harap perkara yg sama ta terulang pd dy ... 
aku da mula sayangkan dy .. yaAllah Engkau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala 
kemungkinan yang bakal berlaku .. AMIN ,,.... 


08/08/2011
alhamdulillah dy da sedar .. tapi dy banyak berubah slpas sedar nim .. 
tak banyak cakap and duk diam jer ... ubat p0n tak makan ,,
aku harap dy cepat sembuh c0z aku rindu dy cgt2 .. err malu ase bila luahkan 
perasaan lam blog nim .. hahaha 
oke laa setakat nim jer aku leyh k0ngsi nan 4l0wer lam bl0g nim ..
da kekurangan idea daa .. huhux ! 
btw ary nim bfday my dad so lia na ucap HEPI BEFDAY ABAH ,,
lia cayam abah ... dunia akhirat ........ m0ga abah panjang um0r and dapat teng0k lia 
naek pelamin ,, kih2 *gatal bt0l yer anak abah s0wg nim .. hahahahahaha





0 comments: