BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday 6 April 2011

saya tetap tunggu awak !!

walaupun hatiku
kau lukai ..
namunku masih menyayangi
kerna sehingga waktu ini
cintaku masih untukmu .. 


oh sayang .. 
dimana kau berada 
janganlah kau lupakan aku
ingat aku walau sesaat
seorang insan yang terluka .. 


ingin aku berpesan 
kepadamu kekasih
kira engkau
resah dan tak lena
itulah hembusan rnduku . .


sewaktu kau melangkah 
meninggalkan diriku
sebaknya rasa didalam dadaku
menahan titis air mata


ingin aku berpesan 
kepadamu kekasih
sekiranya engkau merinduiku
hubungilah aku disini . .


jika ada kesilapanku
maafkanlah dirku oh sayang
dan izinkan aku bertanya
mengapa kau berubah hati???


kiranya kau ada penggantiku
tetapi hidupmu tak bahagia
relaku memaafkanmu
dan menerimamu sayang . . .. .



0 comments: