BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Monday 29 August 2011

alow all . 
tengah menunggu bukak puasa nim ase nyer na post 
something sal ary raye nim . huhux ! 

jujur lia ckap yg raye taon nim ta mbawa
pape erti / makna pown bg lia . 
lia pown tatau nape rasa camtu . 
maybe terlalu rindu kat someone tue kot . huhu

yaAllah .. nape semua ini jadi begini ?

aku redha akan segala cubaan and dugaan yg kau berikan padaku .
tapi dugaan yang kau berikan kali ini benar2 menguji tahap kesabaran aku .
aku akan tetap menunggu dia yaAllah .. 
aku ta nak owg laen gantikan tempat dia dhatiku .
aku tetap sayang dia walaupun dia banyak menyakitkan hati aku .
kepada yang ingin mencuba memiliki hati ini or da mencuba pown ..
aku mintak maaf sesangat .
hati ini masih miliknya .
dan pintu hati ini masih ta berbuka kpada mana2 lelaki ..
maaf yer !!!! 
mungkin suatu hari nanti pintu hati ini akan terbuka jua .

0 comments: